Producenci
Reklamacje

Reklamacje

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu rozpatrywane będą tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.

PROSIMY O DOKŁADNE SPRAWDZANIE PRZESYŁKI W OBECNOŚCI DOSTARCZAJĄCEJ JĄ OSOBY - KURIERA

1. Procedura reklamacji rozpoczyna się z chwilą otrzymania przez zoolandia24.pl zgłoszenia konsumenta o stwierdzeniu wady, niezgodności towaru z umową oraz po otrzymaniu przez sprzedającego reklamowanego towaru.

2. Formularz reklamacyjny dostępny do pobrania ze strony, należy wydrukować i wypełnić i przesłać na adres e-mail: sklep@zoolandia24.pl w tytule: nr zamówienia - REKLAMACJA

3. Po otrzymaniu przez nas formularza reklamacyjnego skontaktujemy się z Państwem, w celu uzgodnienia terminu odbioru reklamowanego towaru przez kuriera.

4. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby zoolandia24.pl

5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie przez producenta reklamowanego produktu, zoolandia24.pl odeśle naprawiony lub wymieniony towar na koszt sklepu internetowego zoolandia24.pl na adres podany w formularzu reklamacyjnym.

6. W sytuacji gdy wymiana produktu na nowy nie będzie możliwa zoolandia24.pl zaproponuje Państwu wymianę na inny produkt z oferty sklepu zoolandia24.pl lub zwrot należności na rachunek bankowy podany w formularzu reklamacyjnym.

7. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów.

Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.



Informacje dodatkowe:

  • Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.
  • Nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji.

zoolandia24.pl pokrywa wszystkie koszty związane z odbiorem reklamowanego towaru oraz wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru.

  • Reklamowany produkt /y należy solidnie zapakować oraz zabezpieczyć na czas transportu oraz dołączyć dowód zakupu , a następnie przesłać na adres uzyskany w procesie reklamacji od sklepu internetowego zoolandia24.pl

z dopiskiem SKLEP INTERNETOWY NR ZAMÓWIENIA REKLAMACJA

  • Do przygotowanej paczki prosimy włożyć wypełniony formularz reklamacji z danymi adresowymi oraz ksero dowodu zakupu (jeśli nie posiadają Państwo dowodu zakupu prosimy o wcześniejszy kontakt w celu przesłania Państwu duplikatu dowodu zakupu).
  • Przed wysłaniem reklamowanego towaru prosimy o kontakt w celu umówienia dnia odbioru reklamacji przez naszego kuriera.

 

FORMULARZ REKLAMACJI

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl